Character Design in Cinema 4D

Cursusduur

Cursusduur: 04:47:47

Niveau

Master

deel deze cursus:

Character Design in Cinema 4D
149

Aan het eind van deze cursus heb je een robot gebouwd die is voorzien van een textuur en een Rig, productie-klaar voor video, animatie of Game.

Cursusprogramma

  • Introductie Character Design
    • Algemene cursusinformatie
  • Character Ontwerpen
    • Nieuw Canvas aanmaken in bodypaint
    • Hulplijnen plaatsen in Canvas
    • Referentiemateriaal plaatsen
  • Character Modelleren
    • User Layout aanpassen
    • Plaatsen eerste Joints
    • Modelleren onderbeen
    • Modelleren voet en bovenbeen
    • Modelleren onderlichaam
    • Modelleren bovenlichaam
    • Modelleren schouder en arm
    • Modelleren vinger
    • Eerste schreden UV Layout
    • Modelleren hand deel 1
    • Modelleren Hand deel 2
    • Voorbereiding modelleren hoofd
    • Modelleren hoofd deel 2
    • Modelleren helm
    • Aanbrengen details
  • UV Mapping
    • UV-layout deel 1
    • UV-layout deel 2
    • UV-layout been
    • UV Layout Body deel 1
    • UV Lay-out Body deel 2
    • Relax UV
  • Bouwen van de Rig
    • Riggen van het been deel 1
    • Riggen van het been deel 2
    • Riggen van de arm
    • Spiegelen van het been
    • Spiegelen van de arm
    • De Rig uitbreiden, Body-Controllers
    • De Engines linken aan de Rig/ Bug-fixing R18
  • Textureren
    • Prepareren Canvas Deel 1
    • Prepareren Canvas Deel 2
    • Character painting