Character Design in Cinema 4D

Cursusduur

Cursusduur: 04:47:47

Niveau

Master

deel deze cursus:

Share on facebook
Share on linkedin
Share on pinterest
Character Design in Cinema 4D
149

Aan het eind van deze cursus heb je een robot gebouwd die is voorzien van een textuur en een Rig, productie-klaar voor video, animatie of Game.

Cursusprogramma

  • Introductie Character Design
    • Algemene cursusinformatie
  • Character Ontwerpen
    • Nieuw Canvas aanmaken in bodypaint
    • Hulplijnen plaatsen in Canvas
    • Referentiemateriaal plaatsen
  • Character Modelleren
    • User Layout aanpassen
    • Plaatsen eerste Joints
    • Modelleren onderbeen
    • Modelleren voet en bovenbeen
    • Modelleren onderlichaam
    • Modelleren bovenlichaam
    • Modelleren schouder en arm
    • Modelleren vinger
    • Eerste schreden UV Layout
    • Modelleren hand deel 1
    • Modelleren Hand deel 2
    • Voorbereiding modelleren hoofd
    • Modelleren hoofd deel 2
    • Modelleren helm
    • Aanbrengen details
  • UV Mapping
    • UV-layout deel 1
    • UV-layout deel 2
    • UV-layout been
    • UV Layout Body deel 1
    • UV Lay-out Body deel 2
    • Relax UV
  • Bouwen van de Rig
    • Riggen van het been deel 1
    • Riggen van het been deel 2
    • Riggen van de arm
    • Spiegelen van het been
    • Spiegelen van de arm
    • De Rig uitbreiden, Body-Controllers
    • De Engines linken aan de Rig/ Bug-fixing R18
  • Textureren
    • Prepareren Canvas Deel 1
    • Prepareren Canvas Deel 2
    • Character painting